برنامه بدنسازی حرفه ای اماده سازی و افزایش قدرت والیبال

برنامه بدنسازی حرفه ای اماده سازی و افزایش قدرت والیبال

(پایین تنه) 

حرکت توضیحات ست چمباتمه نشستن زیر وزنه اسکات با دمبل ٨*۵ چمباتمه یکضرب اسکات وزنه بالای سر ارنج راست ٨*۵ چمباتمه از جلو اسکات از جلو ٨*۵ چمباتمه از پشت اسکات از پشت ٨*۶ دو ضرب معلق وزنه وزنه برداری با هالتر ٨*۶ پارو با میله هالتر ***** ٨*۶ جلو ران با دستگاه ١٠*۶ پشت ران با دستگاه ١٠*۶ دو قلو با دستگاه و میله هالتر ٨*۶ فیله کمر **** ٨*۶ پارالل **** ٨*٨ شکم   ٢۵*۴

نکته :تمام ستها را باید وزنه انها ٧٠ درصد توان بدن انتخاب شود

لطفن اگه درخواست برنامه جدید بدنسازی والیبال دارید در نظراتتون بگید تا در وبلاگ براتون قرار بدم

/ 19 نظر / 26 بازدید
نمایش نظرات قبلی
مهدی باقری

وزن :80 قد :85/1 سن:17 برای این اندام برنامه بنویسید

صادق

سلام.بنده لیبروی تیم نوجوانان مازندران هستم اگرامکان یک برنامه کامل برام بفرستید.اگرهزینه ای هم داره ازطریف ایمیل یاوبلاگم به من اعلام کنید

مصطفي سلكي

سلام من 2 ماه با اين برنامه كاركردم خيلي خوب بودلطفا يك برنامه جديددروبلاگ خود بگذاريد ممنون

majid

سلام برنامه ای می خوام که پرش هم زیاد بشه

محمد

برنامه بدنسازی میخوام که قد رو نسوزونه و پرشم و قدرتم رو زیاد کنه.قدم186سانتیمتره.1سال که والیبال میرم.ممنون

ج.مرادی مؤید

سلام.اگه میشه یه برنامه تمرینی در سطح نوجوانان برای پست لیبرو که قدم رو هم نسوزونه برام بفرستین.لطفا به جیمیلم بفرستین.ممنون میشم.

mohammad

سلام چندتا سوال دارم ممنون ميشم جواب بدين به ايميلم 1:اين برنامه رو در هفته چند بار تكرار ميكنيد 2:اينكه كل بالا تانه رو تو يه جلسه كار ميكنن يا تقسيم ميشه تو ٢جلسه ؟پاين تنه هم همينطور 3:ايا ميشه در كنار اين برنامه واليبال هم بازي كرد يا اين برنامه براي پيش فصل هستش

mohammad

سلام چندتا سوال دارم ممنون ميشم جواب بدين به ايميلم 1:اين برنامه رو در هفته چند بار تكرار ميكنيد 2:اينكه كل بالا تانه رو تو يه جلسه كار ميكنن يا تقسيم ميشه تو ٢جلسه ؟پاين تنه هم همينطور 3:ايا ميشه در كنار اين برنامه واليبال هم بازي كرد يا اين برنامه براي پيش فصل هستش

احمد سرحال

سلام من به اردو تیم ملی دعوت شدم حالا یه برنامه حرفه ای که قدم رو نسوزونه برام بزارید مرسی از لطف شما

امیرحسین

لطفا منظورتون از شکم ،چه حرکتی بوده؟همچنین برای افزایش قدرت در سرویس زدن کدام حرکت بهتره ؟نظرتون رو هر چه سریع تر برام میل کنید با سپاس فراوان